Οι μαθητές παρακολουθούν την εξέλιξη μίας αμφίδρομης αντίδρασης μέσω γραφημάτων που αναπαριστούν τη μεταβολή των συγκεντρώσεων, των ταχυτήτων και του πηλίκου Qc συναρτήσει του χρόνου. Οι μαθητές, καθοδηγούμενοι από κατάλληλα φύλλα εργασίας μπορούν να μεταβάλλουν τις συγκεντρώσεις και τους συντελεστές τόσο των αντιδρώντων όσο και των προϊόντων της αντίδρασης και να παρατηρήσουν, να υπολογίσουν, να αποφασίσουν, να προβλέψουν και να επιβεβαιώσουν πότε μια αμφίδρομη αντίδραση φτάνει σε κατάσταση χημικής ισορροπίας.