1) Επιχειρείται με τις δύο ασκήσεις κλειστού τύπου, που περιέχει η παρουσίαση, να προσεγγίσουν το φαινόμενο της παραγωγής και της σύνθεσης με τη βοήθεια του νοήματος: Οι λέξεις είναι ενταγμένες σε φράσεις - κείμενα που θίγουν τα θέματα «κάπνισμα» και «άθληση» και το περιεχόμενο υποστηρίζεται από εικόνες. 2) Οι μαθητές/τριες καλούνται να αναστοχαστούν – αναλύσουν τις διαδικασίες παραγωγής και σύνθεσης που έχουν εφαρμόσει και να ψάξουν σε λεξικό άγνωστες λέξεις που χρειάζονται. 3) Τέλος, καλούνται να εστιαστούν σε μια περαιτέρω δυνατότητα αξιοποίησης του συνολικού υλικού σχετικά με τα θέματα που θίγονται.