Η παρουσίαση επιχειρεί να καθοδηγήσει τους μαθητές στην παραγωγή γραπτού λόγου, επιδεικνύοντας τα βήματα της διαδικασίας, ενώ το γραπτό κείμενο παρομοιάζεται με ένα σπίτι. Ο λόγος υποστηρίζεται από εικόνες, που μπορούν να λειτουργήσουν - μέχρις ενός βαθμού - και στη θέση του, ως οδηγίες - βήματα της διαδικασίας. Επίσης, προτείνονται εναλλακτικές μορφές σχεδιαγράμματος, με δύο παραδείγματα. Βασικός στόχος είναι να βοηθήσει η παρουσίαση την καλλιέργεια της δεξιότητας «παραγωγή γραπτού λόγου», προτείνοντας στους μαθητές την εκμάθηση μιας στρατηγικής που ακολουθεί η δημιουργός της παρουσίασης.