Οι μαθητές, πειραματιζόμενοι με το αρχείο στο Sketchpad, θα προσεγγίσουν αρχικά την έννοια του μήκους κύκλου διαισθητικά μέσω των διαδοχικών προσεγγίσεων με εγγεγραμμένα κανονικά πολύγωνα. Αναμένουμε να καταλήξουν σε συμπεράσματα όπως: " καθώς αυξάνεται το πλήθος των πλευρών των εγγεγραμμένων πολυγώνων ,το σχήμα μοιάζει με κύκλο και η περίμετρος των πολυγώνων προσεγγίζουν την περίμετρο του κύκλου". Η κατασκευή ενός πίνακα τιμών που θα τους δίνει τις αριθμητικές προσεγγίσεις για το πηλίκο του λόγου "περίμετρος πολυγώνου /διάμετρος κύκλου", θα τους οδηγήσει στην ανακάλυψη μερικών δεκαδικών ψηφίων για τον προηγούμενο λόγο και άρα για την προσέγγιση του αριθμού π.