Παιζοντας με τις Κοινωνικες Επιστημες
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια εκπαιδευτική δραστηριότητα με τίτλο «Παίζοντας με τις Κοινωνικές Επιστήμες». Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες με σκοπό την κατασκευή ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού γνώσεων στο πρότυπο του γνωστού παιχνιδιού «trivial pursuit». Το αρχείο περιλαμβάνει 21 επιμέρους αρχεία: • 2 αρχεία με οδηγίες (γενικές οδηγίες για την κατασκευή και υλοποίηση του παιχνιδιού και οδηγίες για το πώς παίζεται το παιχνίδι), • 6 φύλλα εργασιών (στα οποία οι μαθητές θα καταγράψουν τις ερωτήσεις), • 9 αρχεία με τις ερωτήσεις που δημιούργησαν οι δικοί μας μαθητές (κατά το σχολικό έτος 2015-2016 στο 2ο ΓΕΛ Γλυκών Νερών και το 1ο ΓΕΛ Αρτέμιδος), • 3 αρχεία για την κατασκευή του ταμπλό και του ζαριού και • 1 φωτογραφία με το τελικό αποτέλεσμα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές της Α’ Λυκείου, στο πλαίσιο του μαθήματος της ερευνητικής εργασίας, καλούνται να δουλέψουν σε ομάδες προκειμένου να δημιουργήσουν τις ερωτήσεις και το ταμπλό του παιχνιδιού. Οι ερωτήσεις θα προέλθουν από το βιβλίο «Πολιτική Παιδεία» της Α’ Λυκείου. Είναι προτιμότερο να υλοποιηθεί ως project στο β’ τετράμηνο του σχολικού έτους για να έχουν καλύψει περισσότερη ύλη οι μαθητές και να είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το βιβλίο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
33286.808 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/774
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
Management & Economics Management & EconomicsManagement & Economics
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Μαρίνα Καζάκου, Γεωργία Καζάκου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Γεωργία Καζάκου
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: Γεωργία Καζάκου
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE