IΣΤΟΡΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ - ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ 4 (ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ιστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες ΣΤ΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Μέσα από τη δημιουργία αυτής της ιστορίας ψηφιακής αφήγησης οι μαθητές/-τριες επιχείρησαν να διερευνήσουν τις ποικίλες πτυχές ενός ζητήματος που έχει χαρακτηριστικά περιβαλλοντικής αδικίας. Στη συγκεκριμένη ιστορία, οι μαθητές/-τριες εστίασαν στο ζήτημα της αιθαλομίχλης από την καύση των τζακιών. Για τη δημιουργία αυτής της ιστορίας ψηφιακής αφήγησης χρησιμοποιήθηκαν τα λογισμικά Windows Movie Maker και Audacity.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αυτό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών/-τριών σε ζητήματα περιβαλλοντικής αδικίας στο πλαίσιο της υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μπορεί επίσης να εμπνεύσει, ως προς την προσέγγιση του ζητήματος και τον τρόπο τεχνικής ανάπτυξης, τη δημιουργία σχετικών ψηφιακών ιστοριών για μια πρωτότυπη αφήγηση των συνήθως σύνθετων και αμφιλεγόμενων ζητημάτων περιβαλλοντικής αδικίας σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
video/mp4
SIZE
116428.758 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/808
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Peace, Justice & Institutions Peace, Justice & InstitutionsPeace, Justice & Institutions
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Cities & Communities Cities & CommunitiesCities & Communities
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Energy EnergyEnergy
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: 1ο Δ.Σ. Ηρακλείου Αττικής, Στ1΄ τάξη, σχολικό έτος 2015-16 Αγγελική Τζιατζιά (εκπ/κός ΠΕ70) και μαθητές/-τριες
supervising and monitoring authority: Ι.Τ.Υ.Ε. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (έργο S.A.M.E. World)
pedagogical coordinator: Δημήτριος Γκότζος (μέλος της ομάδας έργου S.A.M.E. World)
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Αγγελική Τζιατζιά
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: Αγγελική Τζιατζιά
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE