Ιστορια Ψηφιακης Αφηγησης – Εκτροπη του ποταμου Αωου 1 (Η Αωουπολη κινδυνευει)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Iστορία ψηφιακής αφήγησης που δημιουργήθηκε από μαθητές/-τριες Ε΄ Δημοτικού στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος S.A.M.E. World Αειφορία | Ευαισθητοποίηση | Κινητοποίηση | Περιβάλλον στην Παγκόσμια Εκπαίδευση http://www.sameworld.eu/el με εθνικό συντονιστή το ΙΤΥΕ “Διόφαντος”. Μέσα από τη δημιουργία αυτής της ιστορίας ψηφιακής αφήγησης οι μαθητές/-τριες επιχείρησαν να διερευνήσουν τις ποικίλες πτυχές ενός ζητήματος που έχει χαρακτηριστικά περιβαλλοντικής αδικίας. Στη συγκεκριμένη ιστορία, οι μαθητές/-τριες εστίασαν στο ζήτημα της εκτροπής του ποταμού Αώου για τον εμπλουτισμό της λίμνης των Ιωαννίνων. Πρόκειται για μια πρόταση η οποία έχει προκαλέσει έντονες διαμαρτυρίες στην περιοχή. Για τη δημιουργία αυτής της ιστορίας ψηφιακής αφήγησης χρησιμοποιήθηκε το web 2.0 εργαλείο Pixton Comics για σχολεία, καθώς και τα τα λογισμικά Windows Movie Maker, Gimp και Audacity.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αυτό αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών/-τριών σε ζητήματα περιβαλλοντικής αδικίας στο πλαίσιο της υλοποίησης σχετικών προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μπορεί επίσης να εμπνεύσει, ως προς την προσέγγιση του ζητήματος και τον τρόπο τεχνικής ανάπτυξης, τη δημιουργία σχετικών ψηφιακών ιστοριών για μια πρωτότυπη αφήγηση των συνήθως σύνθετων και αμφιλεγόμενων ζητημάτων περιβαλλοντικής αδικίας σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
video/mp4
SIZE
86713.964 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/813
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Peace, Justice & Institutions Peace, Justice & InstitutionsPeace, Justice & Institutions
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Water WaterWater
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Terrestrial and Inland Freshwater Ecosystems Terrestrial and Inland Freshwater EcosystemsTerrestrial and Inland Freshwater Ecosystems
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: 1ο Πειραματικό Δ.Σ. Ιωαννίνων, Ε΄ τάξη, σχολικό έτος 2015-16, Τσιούρη Ελευθερία (εκπ/κός ΠΕ70) – Αγγελική Νικολού (εκπ/κός ΠΕ19) και μαθητές/-τριες
supervising and monitoring authority: Ι.Τ.Υ.Ε. ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (έργο S.A.M.E. World)
pedagogical coordinator: Κώστας Γαβριλάκης (μέλος της ομάδας έργου S.A.M.E. World)
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Αγγελική Νικολού
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: Αγγελική Νικολού
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE