Διαιρεση ακεραιου με κλασμα-Επιλυση προβληματος-Μαθηματικα Ε ταξη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στα προβλήματα διαίρεσης μέτρησης αναζητούμε τον αριθμό των ίσων μερών στα οποία χωρίζεται μια ποσότητα . Στο συγκεκριμένο πρόβλημα το ζητούμενο είναι ο αριθμός των αλμάτων (όταν το κάθε άλμα είναι το 1/3 του μέτρου) που περιέχεται σε μια απόσταση πέντε μέτρων. Το πρόβλημα αναφέρεται σ’ αυτό τον τύπο διαίρεσης και βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της διαίρεσης μέτρησης, πόσες φορές δηλαδή χωράει μια ποσότητα που εκφράζεται από ένα κλάσμα σε μια άλλη ποσότητα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εφαρμογή περιέχει για βοήθεια και για την περριγραφή των σταδίων επίλυσης του προβλήματος, μια ακρίδα που αν την πατήσει ο μαθητής εμφανίζει τη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος. Επίσης περιέχει δύο κουμπιά, «Άλμα αριστερά» και «Άλμα δεξιά» που χρησιμοποιούνται για να κινηθεί η ακρίδα αριστερά και δεξιά.Υπάρχουν ενδείξεις που δείχνουν τα άλματα που έχει κάνει η ακρίδα και το κλάσμα που σχηματίζεται. Η πρώτη οθόνη δείχνει ένα μέρος μόνο του φράχτη και συγκεκριμένα αυτό που έχει μήκος ένα μέτρο. Στην αρχή οι μαθητές μπορούν να χωρίσουν το φράχτη σε τρία ίσα μέρη πατώντας το κουμπί «Χώρισε το φράχτη σε τρία ίσα μέρη» και να δουν τι είναι το 1/3 του μέτρου που αναφέρεται στα δεδομένα του προβλήματος, πατώντας τα κουμπιά «Άλμα αριστερά» και «Άλμα δεξιά». Κατανοούν έτσι τη σχέση μέρους-όλου που εκφράζει το κλάσμα 1/3 και την ποσότητα που εκφράζεται καθώς και τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στα άλματα και στο κλάσμα που δημιουργείται κάθε φορά. Αν οι μαθητές μετακινήσουν την ακρίδα πατώντας τα ανάλογα κουμπιά μετά τα τρία πηδήματα ή πριν από την αρχή της διαδρομής τότε οι ενδείξεις και η ακρίδα εξαφανίζονται. Μπορούμε να τις επαναφέρουμε αν βάλουμε την ακρίδα να διανύσει τη διαδρομή και να εκφράσει την ποσότητα 1/3, 2/3, 3/3, που αναφέρεται στο πρόβλημα. Η δεύτερη οθόνη περιέχει τα ίδια ακριβώς στοιχεία με τη διαφορά ότι εμφανίζεται ολόκληρος ο φράχτης. Πατώντας τα κουμπιά που προαναφέραμε οι μαθητές μπορούν να δουν τα άλματα που κάνει η ακρίδα μέχρι να καλύψει ολόκληρη τη διαδρομή και το κλάσμα που εκφράζεται κάθε φορά.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
11 - 12
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/rar
SIZE
5297.191 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Για να τρέξει η εφαρμογή κάντε διπλό κλικ στο αρχείο story.html
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8525/885
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Photodentro UGC
METADATA PROVIDER
Photodentro UGC
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Arithmetic ArithmeticArithmetic > Fractions and Decimal Numbers Fractions and Decimal NumbersFractions and Decimal Numbers
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Κυριαζίδης Σπυρίδων
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Κυριαζίδης Σπυρίδων
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: Κυριαζίδης Σπυρίδων
metadata publisher: ΙΤΥΕ
QUALITY SEALS  
LICENSE