Αυτό το μαθησιακό αντικείμενο είναι το 5ο σε μία σειρά 6 μ.α. με θέμα την εισαγωγή στις πράξεις των ακεραίων αριθμών και την κατανόησή τους μέσα από τη χρήση μοντέλων (χρήση διακριτών μετρητών και την κίνηση στην αριθμογραμμή). Τα φύλλα εργασίας του μαθητή είναι εμπλουτισμένα με μικροπειράματα από τα εμπλουτισμένα σχολικά βιβλία, το Φωτόδεντρο, το νέο πρόγραμμα σπουδών και τον οδηγό του εκπαιδευτικού. Οι διδακτικοί στόχοι αυτής της παραγράφου, είναι να πολλαπλασιάζουν ακέραιους χρησιμοποιώντας αρχικά τα δύο μοντέλα που έχουν αναφερθεί (θετικές-αρνητικές κάρτες, κίνηση στην αριθμογραμμή), στη συνέχεια να (επαν-)ανακαλύψουν και να διατυπώσουν τον ορισμό της πράξης του πολλαπλασιασμού και πως βρίσκουμε το πρόσημο του γινομένου πολλών παραγόντων.