Η θαλασσα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σενάριο προσεγγίστηκε διαθεματικά σύμφωνα με το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο (ΔΕΠΠΣ) και περιλαμβάνει τις ακόλουθες γνωστικές περιοχές: Παιδί και Γλώσσα – Παιδί και Δημιουργία-Έκφραση – Παιδί και Περιβάλλον –Παιδί και Μαθηματικά - Παιδί και Πληροφορική.Ταλογισμικάπου χρησιμοποιούνταικαι οι δραστηριότητες που διεξάγονται καλύπτουν διαθεματικά όλες τις κατευθύνσεις του Αναλυτικού Προγράμματος του Νηπιαγωγείου. Πιο συγκεκριμένα στο εν λόγω σενάριο παρέχονται ευκαιρίες στα παιδιά, ομαδικά και ατομικά, να έρθουν σε επαφή με ψηφιακές μορφές τέχνης (μουσική, ζωγραφική), να πειραματιστούν με διαφορετικά «υλικά» και τεχνικές, να αναπτύξουν ειδικές ικανότητες όπως να ακούν και να κατανοούν μια ιστορία, να συνειδητοποιούν ότι αυτό που διαβάζεται είναι το κείμενο και όχι η εικόνα, να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από την τέχνη της ζωγραφικής, να επικοινωνήσουν με τον συγγραφέα ενός παιδικού βιβλίου, να αναγνωρίζουν οπτικά και φωνημικά γράμματα του ελληνικού αλφάβητου, να αντιστοιχίζουν τη λέξη με τη σωστή εικόνα. Το παρόν σενάριο βασίστηκε πάνω στις σύγχρονες επιστημονικές παιδαγωγικές θεωρίες οι οποίες δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις εσωτερικές, νοητικές διεργασίες του ατόμου σε αντίθεση με τις δασκαλοκεντρικές θεωρίες που θέτουν τον μαθητή στο επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας (μαθητοκεντρικές). Η μάθηση απαιτεί δηλαδή την αναδιάταξη και αναδόμηση των νοητικών δομών έτσι ώστε αυτές να προσαρμοστούν με τη νέα γνώση αλλά και να «προσαρμώσουν» τη νέα γνώση στις υφιστάμενες νοητικές δομές. Ο εποικοδομισμός του Piaget συνιστά μια θεωρία η οποία πρεσβεύει ότι υπάρχουν στάδια ανάπτυξης και ότι η γνώση βασίζεται στις προγενέστερες γνώσεις των μαθητών και η νέα γνώση δομείται πάνω στις ήδη υπάρχουσες γνώσεις και εννοιολογικές δομές. Ευνοείται η γνωστική σύγκρουση μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η εννοιολογική αλλαγή και ο μετασχηματισμός της γνώσης. Στην ίδια λογική εντάσσεται και η θεωρία της ανακάλυψης του Bruner.Σύμφωνα με τη θεωρία του, οι μαθητές ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
4:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8211
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE