Διαδρομη στην πορεια των υπολογιστων
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σενάριο αποτελείται από μια σειρά δραστηριοτήτων, όπου με τη χρήση της υπηρεσίας πλοήγησης στο διαδίκτυο, καθώς και ορισμένων Web 2.0 εργαλείων, διαγράφεται η τεχνολογική εξέλιξη των υπολογιστών μέσα στο χρόνο (από τον άβακα και τον αστρολάβο, μέχρι το ρομπότ και την τεχνητή νοημοσύνη). Η εκπαιδευτική διαδικασία ξεκινά με μια περιγραφή από τον καθηγητή του σκοπού του μαθήματος, των δραστηριοτήτων που πρέπει να γίνουν, καθώς και των εργαλείων λογισμικού εφαρμογών και υπηρεσιών του εργαστηρίου Πληροφορικής που πρέπει να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές. Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες, ώστε να υλοποιήσουν τις δραστηριότητες συνεργατικά. Κατά την Πρώτη Φάση («Πίσω στο Χρόνο»), οι μαθητές διερευνούν ιστορικά γεγονότα που επέδρασαν καταλυτικά στην εξέλιξη των υπολογιστών και καταγράφουν την σωστή χρονολογική σειρά που συνέβησαν. Η διερεύνηση αυτή, τους βοηθά να πάρουν μια ιδέα για την καταλυτική επίδραση της καινοτομίας στο τομέα της τεχνολογίας. Στη Δεύτερη Φάση («Ο Πρώτος Υπολογιστής»), οι μαθητές επικεντρώνονται σε ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα που οδήγησαν την εξέλιξη των υπολογιστών στην σημερινή τους μορφή, «Τον υπολογιστή ENIAC». Η Τρίτη Φάση («Σύγκριση παλιού με νέου») επιτρέπει στους μαθητές να σταθούν κριτικά και να εκτιμήσουν τις διαφορές του υπολογιστή ENIAC και ενός συγχρόνου υπολογιστή. Ακολουθεί η Τέταρτη Φάση («Οι Πέντε Γενιές»), η οποία έχει σχεδιαστεί για να τονίσει τις τεχνολογικές καινοτομίες, που επέδρασαν σημαντικά στην εξελικτική διαδικασία των τεχνολογικών εφαρμογών, και είχουν ως συνέπεια ριζικές αλλαγές σε πολλούς επιστημονικούς τομείς και κατ’ επέκταση στην κοινωνία ή ακόμα και στη καθημερινή ζωή (Γενιές Υπολογιστών). Στο τέλος, ζητείται από τους μαθητές να πουν τη δική τους γνώμη, για το πώς μπορεί να είναι η επόμενη γενιά και ο υπολογιστής του μέλλοντος. Το εκπαιδευτικό σενάριο κλείνει με την Πέμπτη Φάση («Παρουσίαση - Αυτοαξιολόγηση»), όπου παρουσιάζει κάθε ομάδα τις εργασίες της στην υπόλοιπη τάξ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8201
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Material MaterialMaterial
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Μαρία-Λεμονιά Καρδαρά
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Μαρία-Λεμονιά Καρδαρά
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μαρία-Λεμονιά Καρδαρά
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Μαρία-Λεμονιά Καρδαρά
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE