Σε αυτή τη βιωματική δράση σκοπός μας εναι οι μαθητές να ξεφύγουν από τα στερεότυπα των αθλητικών χώρων και αθλημάτων και να δημιουργήσουν ένα χώρο παιχνιδιού χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα φυσικά στοιχεία. Καλούνται δηλαδή να συνθέσουν με φαντασία, δημιουργική σκέψη και συνεργατικότητα τα δικά τους παιχνίδια. Φτιάχνουμε για αυτό το σκοπό μια πίστα δράσης που αποτελείται από όσο το δυνατόν περισσότερους χώρους του σχολείου (εσωτερικούς κι εξωτερικούς) μαζί με παρακείμενους χώρους αθλησης ή αναψυχής (αν έχουμε τη σχετική άδεια). Το μοντέλο παιχνιδιού που επιλέγουμε γιατί ανταποκρίνεται αρκετά καλά στη βιωματική αυτή δράση είναι ο αγωνιστικός προσανατολισμός με κάποιες παραλλαγές που στόχο έχουν να προκαλέσουν τη φαντασία των μαθητών. Ο καθηγητής/δάσκαλος αρχικά αναλαμβάνει το ρόλο του καθοδηγητή, στη συνεχεια του υποστηρικτή και σε τελική φάση του εμψυχωτή των προσπαθειών των παιδιών.