Φθινοπωρο ξανα με αλλο ''ματι'' βρε παιδια
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Κάθε νέα σχολική χρονιά αλλάζει το πλαίσιο της σχολικής τάξης και πρωταρχικό καθήκον κάθε εκπαιδευτικού είναι να τροποποιεί τους τρόπους διδασκαλίας, ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον της εκάστοτε ομάδας νηπίων όσο περισσότερο γίνεται. Χρησιμοποιώντας πληθώρα διδακτικών μεθόδων και ποικίλα υλικά προσπαθούμε να καλύψουμε τις ανάγκες όλων των νηπίων, καθώς κάθε νήπιο έχει ξεχωριστή προσωπικότητα και μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. Κυρίως όμως μαθαίνει όταν ενεργεί το ίδιο και δε μένει παθητικός αποδέκτης γνώσεων. Το παιδί μέσα στη σχολική τάξη πρέπει να αγαπήσει τη διαδικασία της μάθησης και όχι αυτή καθεαυτή τη γνώση. Λαμβάνοντας υπόψη τα ενδιαφέροντά τους και εκμαιεύοντας τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να χτίσει πάνω στις παλιές γνώσεις ή να προσφέρει καινούριες (Piaget, 1978). Το σύγχρονο νηπιαγωγείο οφείλει να ενσωματώνει τη τεχνολογία στις διάφορες δραστηριότητες του προγράμματος καθώς τα σημερινά νήπια, όντας τεχνολογικοί ιθαγενείς (Prensky, 2001), προσαρμόζονται αρκετά καλά στη χρήση του Η/Υ & στην πλειοψηφία τους αγαπούν να χειρίζονται διάφορα τεχνολογικά μέσα. Το συγκεκριμένο σενάριο προϋποθέτει ότι έχουν γίνει διάφορες δραστηριότητες μέσα στην τάξη με καρτέλες, πίνακες αναφοράς, ήχους και εικόνες, δραματοποίηση και ότι έχουν ήδη εξοικειωθεί με το συγκεκριμένο μέσο (είτε από το σπίτι -με βάση τις πληροφορίες των γονιών- είτε μέσα στην τάξη με απλές δραστηριότητες χειρισμού του ποντικιού). Η εξοικείωση είναι απαραίτητη ώστε να επιτύχουν στο εγχείρημα αυτό και να μην απογοητευτούν και κατά συνέπεια αποθαρρυνθούν από τη χρήση σε μετέπειτα πιο σύνθετες δραστηριότητες. Το σενάριο είναι συμβατό με τις βασικές αρχές που διέπουν το τρέχον Αναλυτικό Πρόγραμμα του νηπιαγωγείου καθώς και τη φιλοσοφία του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ 2003). Αναπτύσσονται δραστηριότητες που έχουν νόημα για τα παιδιά και αποσκοπούν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, την ενεργό συμμετοχή και τη δημιουργική τους έκφραση. Όλα αυτά ε ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
0 - 20
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8127
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Pre-school education Pre-school educationPre-school education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΔΕΛΕΓΚΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΔΕΛΕΓΚΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΔΕΛΕΓΚΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΔΕΛΕΓΚΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE