Απο την εννοια της συναρτησης στην εννοια της εξισωσης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η σύνδεση του συγκεκριμένου Διδακτικού Σεναρίου είναι απόλυτη με το ΑΠΣ του μαθήματος των Μαθηματικών της Στ΄ τάξης σε ό,τι αφορά στους στόχους και τους θεματικούς άξονες του κεφαλαίου 25 («Η εξερεύνηση του άγνωστου!» Η έννοια της μεταβλητής) αλλά και μέρους των υπολοίπων κεφαλαίων της 2ης θεματικής ενότητας, δεδομένου ότι η έννοια της εξίσωσης διαχέεται σε καθένα απ΄ αυτά). Συνδέεται, επίσης, με το ΔΕΠΠΣ σε ό,τι αφορά στην υιοθέτηση της επιστημονικής μεθοδολογίας και των διερευνητικών στρατηγικών που απαιτούνται για την προσέγγιση της γνώσης καθώς, επίσης, σε ότι αφορά στην αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Δυνατότητες επέκτασης του σεναρίου Oι συναρτήσεις έχουν άμεση σχέση με ποικίλες εκφάνσεις τις καθημερινής ζωής κι έτσι υπάρχουν διάφορες δυνατότητες εξακτίνωσης του συγκεκριμένου σεναρίου σε άλλα διδακτικά αντικείμενα. Μπορεί εύκολα, για παράδειγμα, να συνδυαστεί με τη φυσική (π.χ. σχέσεις μεγεθών μεταξύ τους) ή τη γεωμετρία (π.χ. σχέση διαστάσεων σχημάτων με την περίμετρο ή το εμβαδό τους). ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ -Isler I., Marum T., Stephens A., Blanton M., Knuth E., Gardiner M., The string task, Not just for high school, in Teaching Children Mathematics, National Council of Teachers of Mathematics, Dec.2014-Jan.2015 -Van De Walle J., Μαθηματικά για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο: Μια Εξελικτική Διαδικασία, Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα -Αβδημιώτης Σ., Μετάβαση από ένα μοντέλο γενικής χρήσης στην εξατομίκευση μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: βασικές και πρόσθετες δυνατότητες, παιδαγωγικά οφέλη και συμπεράσματα, Πρακτικά 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ: «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», Σύρος, 2013 -Αναγνωστοπούλου Μ., Η Ομαδική Διδασκαλία Στην Εκπαίδευση, Αφοί Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη, 2001 -Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό, Τόμος Α΄: Γενικό μέρος, «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8Π.Σ., 3Π.Σ.Εξ.,2Π.Σ.Εις.», Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 2011 -Α.5 Η αξιοποίηση τ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8081
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra > The concept of equation The concept of equationThe concept of equation
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΣΥΝΟΔΙΟΣ ΑΒΔΗΜΙΩΤΗΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE