Ταξιδευοντας με τον Αισωπο-διαδικτυο, animation
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Η δράση «Ταξιδεύοντας με τον Αίσωπο-διαδίκτυο, animation» αποτελούν ένα συνδυασμό της παιδικής λογοτεχνίας και των νέων τεχνολογιών. Οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών του 4ου ειδικού δημοτικού σχολείου Αθηνών, να δοκιμάσουν νέες ιδέες και να προσεγγίσουν τρόπους αποτελεσματικής διδασκαλίας αναδεικνύοντας διαφορετικά επίπεδα οργάνωσης της μαθησιακής διαδικασίας και με σύνθημα ότι μπορούμε να διδάξουμε τα πάντα στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά σε πολύ απλή μορφή, έφεραν νέα πνοή στο χώρο του σχολείου. Αυτό υποστηρίζεται και από τη θεωρία του Bruner κατά την οποία οι αρχές των γνωστικών αντικειμένων μπορούν να διδαχθούν αποτελεσματικά στα παιδιά όλων των ηλικιών αρκεί να χρησιμοποιηθεί η «γλώσσα» που το παιδί καταλαβαίνει, ανάλογα με το επίπεδο νοητικής ανάπτυξης, στο οποίο είναι σε θέση να λειτουργεί, όσο αφορά την πραγματοποίηση ενός συγκεκριμένου έργου ( Α. Ράπτης- Α. Ράπτη, 2004) . Επιχειρήθηκε, λοιπόν ο συνδυασμός, των δύο θεματικών ενοτήτων προκειμένου οι μαθητές να προσεγγίσουν τους μύθους του Αισώπου με τρόπο σύγχρονο και πολύ αποδοτικό. Η πλοήγηση στο διαδίκτυο, η συλλογή πληροφοριών, η συγγραφή ενός παραμυθιού με τη χρήση του υπολογιστή και η δημιουργία animation ήταν αναγκαία για την εκπόνηση της εργασίας. Με τη δράση «Ταξιδεύοντας με τον Αίσωπο-διαδίκτυο, animation» εισάγεται για πρώτη φορά στο σχολείο μας μια νέα – καινοτόμα εκπαιδευτική πρακτική. Οι στόχοι της συγκεκριμένης δράσης αναλύονται παρακάτω και τα αποτελέσματά της θεωρούμε ότι έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. 1.1. Περιγραφή το πώς προέκυψε η καινοτόμος δράση Από την αρχή της σχολικής χρονιάς τα παιδιά της συγκεκριμένης βαθμίδας ειδικού δημοτικού σχολείου εξέφρασαν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για «τα ζώα του τόπου μας». Ο δανεισμός βιβλίων από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Π.Ε Αθηνών με τίτλο «Βιβλία σε ρόδες» στάθηκε αφορμή για την περαιτέρω ενασχόλησή μας με τη συγκεκριμένη δράση. Αποφασίσαμε μαζί με την κοινωνική λει ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 9
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
9:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8338
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Culture CultureCulture
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΙΟΥΛΙΑ ΣΙΣΚΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE