ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το διδακτικό σενάριο βασίζεται σε ένα συνδυασμό θεωριών μάθησης με σκοπό να βοηθήσει τα παιδιά να διευρύνουν τους ορίζοντές των(J PIAGET-Κονστρουκτιβισμός)και να ασκηθούν στην ανακάλυψη νέας γνώσης (ανακαλυπτική μάθηση, J. BRUNER). στο πλαίσιο των κοινωνικοπολιτισμικών θεωρήσεων της μάθησης ( Κοινωνικός κονστρουκτιβισμός-VIGOTSKY). Το διδακτικό σενάριο αποσκοπεί, μέσα από σύγχρονα εργαλεία Νέων τεχνολογιών (πολυμεσική εφαρμογή), αρχικά να αναπτύξει σχέσεις εμπιστοσύνης και αποδοχής, να ενθαρρύνει τον έφηβο/η να συνεργάζεται με άλλους, να αναπτύξει επαγγελματικές δεξιότητες, να ευαισθητοποιηθεί σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, να πληροφορηθεί για νέα επαγγέλματα (πράσινα), να προετοιμαστεί για το ταξίδι στον κόσμο της αγοράς εργασίας και να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον του. Το ταξίδι είναι μακρύ. «Η Ιθάκη σ᾽ έδωσε το ωραίο ταξίδι, χωρίς αυτήν δεν θα ᾽βγαινες στο δρόμο. Άλλα δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν φτωχική τη βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε. Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα, ήδη θα κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.» (Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ-1911) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Αναγνωστοπούλου,Μ.Σ.(2005) ΟΙ διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη.Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη, Κυριακίδης Βοσνιάδου, Σ.(2006). Σχεδιάζοντας περιβάλλοντα μάθησης,υποστηριζόμενα από τις σύγχρονες Τεχνολογίες, Αθήνα,GUTENBERG Διαμαντάκη, Κ., κ.ά. (2001). Νέες Τεχνολογίες και Παλαιοί Φόβοι στο Σχολικό Σύστημα, Αθήνα: Παπαζήσης De Bono, E. (1967). New Think: The use of lateral thinking in the generation of new ideas. New York: Basic Book Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη ν εκπαιδευτική, διδακτική πράξη.(Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και δια Βίου Μάθηση» -ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ,Γ΄ΚΠΣ)Συντονιστική επιτροπή,Χ.Ζαγούρα,Β.Δαγδιλέλης, Β.Κόμη,Δ.Κουτσογιάννης,Χ.Κυνηγός,Δ. Ψύλλος Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (2000). Θεματο ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8337
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
School Career Guidance School Career GuidanceSchool Career Guidance
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Αναστασία Κοτσιαφίτου
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αναστασία Κοτσιαφίτου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Αναστασία Κοτσιαφίτου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Αναστασία Κοτσιαφίτου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE