Η κατάχρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους μαθητές αποτελεί μια καθημερινήπραγματικότητα. Οι απεριόριστες δυνατότητες και η εύκολη προσβασιμότητα των νέων τεχνολογιών έχουν επηρεάσει δραματικά τόσο τη σχολική όσο και την κοινωνική ζωή, ιδιαιτέρωςτων εφήβων.Το ενθαρρυντικό, ωστόσο, είναι ότι με το πρόβλημα αυτό άρχισαν ήδη να ασχολούνται οι ίδιοι οι μαθητές, διερευνώντας τα βαθύτερα αίτια και αναζητώντας λύσεις. Το παρόν διδακτικό σενάριο επιχειρεί να προβληματίσει τους μαθητές αυτής της ηλικίας, εκθέτοντάς τους σε σχετικό διαδικτυακό υλικό, αλλά, κυρίως, φέρνοντάς τους σε επαφή με τα ευρήματα μιας έρευνας Άγγλων συνομιλήκων τους, η οποία συνδέει τη χαμηλή επίδοση και την κόπωση στο σχολείο με την αλόγιστη χρήση των social media. Παράλληλα, μέσα από τα συνοδευτικά φύλλα εργασίας, έχουν τη δυνατότητα να επαναλάβουν κάποιες από τις διδαχθείσες γραμματικές δομές, να γνωρίσουν καινούριους όρους και έννοιες που άπτονται της θεματικής, αλλά και να επικοινωνήσουν μέσω της αναπαράστασης (role-play), εργαζόμενοι σε ομάδες.