Σπονδυλωτα κι ασπονδυλα ζωα: Οι περιπτωσεις του λυκου και της μελισσας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο ψηφιακό διδακτικό σενάριο με τίτλο «Σπονδυλωτά κι ασπόνδυλα ζώα: Οι περιπτώσεις του λύκου και της μέλισσας» αφορά την αναγνώριση και τη διάκριση των σπονδυλωτών και των ασπόνδυλων ζώων, καθώς και τη μελέτη των αντιπροσωπευτικών περιπτώσεων του λύκου και της μέλισσας. Το σενάριο είναι συμβατό με τις βασικές αρχές που διέπουν το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Δημοτικού και τη φιλοσοφία του Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ). Απευθύνεται σε μαθητές της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Εντάσσεται στο γνωστικό αντικείμενο της Μελέτης Περιβάλλοντος της Δ΄ τάξης του Δημοτικού και αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση του Κεφαλαίου 3: Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα (σελ.64-67 του σχολικού βιβλίου) που ανήκει στην Ενότητα 3 «Η φύση είναι το σπίτι μας». Διάρκεια σεναρίου Η διάρκεια υλοποίησης του σεναρίου είναι τρεις διδακτικές ώρες (συνολικά 135΄). Διδακτικοί στόχοι του σεναρίου Οι μαθητές θα πρέπει: Να γνωρίσουν τα σπονδυλωτά και τα ασπόνδυλα ζώα. Να διακρίνουν και να ταξινομούν ζώα σε σπονδυλωτά και ασπόνδυλα. Να εξετάσουν τον λύκο ως ένα χαρακτηριστικό σπονδυλωτό ζώο. Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν ζώα υπό εξαφάνιση. Να εξετάσουν τη μέλισσα ως ένα χαρακτηριστικό ασπόνδυλο ζώο. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Θεωρητική προσέγγιση Το σενάριο ακολουθεί ένα μοντέλο καθοδηγούμενης διερεύνησης και ανακάλυψης μέσα από δραστηριότητες που ευνοούν την κριτική και στοχαστική σκέψη, τη συμμετοχική και συνεργατική μάθηση. Στηρίζεται σε αρχές της εποικοδομητικής προσέγγισης και στις κοινωνικοπολιτισμικές θεωρήσεις του Vygotsky και των απογόνων του, όπου δίνεται έμφαση στις μαθησιακή διαδικασία, στην αλληλεπίδραση των εμπλεκόμενων μερών, καθώς και στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον που λαμβάνει χώρα. Κατά την εφαρμογή του σεναρίου οι μαθητές χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία (ενίοτε διαδραστικά) και αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους συστηματοποιούν τις γνώσεις τους και τις α ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7982
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Terrestrial and Inland Freshwater Ecosystems Terrestrial and Inland Freshwater EcosystemsTerrestrial and Inland Freshwater Ecosystems
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Αρχοντούλα Λαχανοπούλου
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αρχοντούλα Λαχανοπούλου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Αρχοντούλα Λαχανοπούλου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Αρχοντούλα Λαχανοπούλου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE