Το σενάριο αυτό επιχειρεί να εισάγει τους μαθητές του Γυμνασίου στις βασικές έννοιες της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και της κοινωνικής κινητικότητας. Παρουσιάζονται τα είδη κοινωνικής διαστρωμάτωσης και κοινωνικής κινητικότητας και η σχέση τους με τους τύπους κοινωνιών, την κοινωνική ανισότητα και τις δυνατότητες ευκαιριών. Η διάρκεια του σεναρίου εκτείνεται σε δύο διδακτικές ώρες και διεξάγονται κατεξοχήν στο εργαστήριο Η/Υ. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι υποστηρικτικός και ενθαρρυντικός και η αλληλεπίδραση με τους μαθητές διαρκής. Χρησιμοποιούνται μεθοδολογικές τεχνικές όπως η καθοδηγούμενη ανακάλυψη, οι διαθεματικές αναφορές, η ομαδοσυνεργατική και βιωματική μάθηση και δραστηριότητες εφαρμογής της θεωρίας στην πράξη. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα για διαφοροποιημένες δραστηριότητες μέσα από διαφορετικά φύλλα εργασίας (που ανατίθενται σε ομάδες μαθητών ανάλογα με το επίπεδο και τα ενδιαφέροντά τους) και ενεργό /διαδραστική συμμετοχή των μαθητών μέσα από τη χρήση ψηφιακών εργαλείων που κινητοποιούν το μαθησιακό ενδιαφέρον των μαθητών, καλλιεργούν την κριτική σκέψη και προβληματισμό και ενισχύουν την ενεργητική και ερευνητική μάθηση.