Το σενάριο περιλαμβάνει: α) Συκριτική παρουσίαση των μονοκύτταρων και των πολυκύτταρων οργανισμών. Αναφορά και στους ιούς. β)Εισαγωγική παρουσίαση των ευκαρυωτικών κυττάρων. γ) Αφού ολοκηρωθεί η διδασκαλία του ευκαρυωτικού κυττάρου, ζητείται απο τους μαθητές να εντοπίσουν τις διαφορές μεταξύ φυτικού και ζωικού κυττάρου. δ)Οι μαθητές εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στη μορφή διαφορετικών φυτικών και ζωικών κυττάρων καιτις συσχετίσουν με τις λειτουργίες που επιτελούν. Μπορεί παράλληλα να αποτελέσει έναυσμα για τη συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητα μικροσκοπικής παρατήρησης φυτικών και ζωικών κυττάρων στο εργαστήριο βιολογίας του σχολείου. ε) Μαθησιακό αντικείμενο που μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές πριν τη μικροσκοπική παρατήρηση κυττάρων βολβού κρεμμυδιού στο σχολικό εργαστήριο. Η άντληση πληροφοριών σχετικών με τα μέσα που χρησιμοποιούνται (εσωτερική πλευρά χιτώνα κρεμμυδιού, διάλυμα Lugol, αντικειμενοφόρος πλάκα, καλυπτρίδα, σταγονόμετρο, λαβίδα, νυστέρι) και τη διαδικασία προετοιμασίας των παρασκευασμάτων ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των μαθητών και ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή και αυτενέργειά τους στη διάρκεια της εργαστηριακής άσκησης. Επιπρόσθετα, η παρατήρηση των φωτογραφιών μικροσκοπίου που περιλαμβάνονται στο μαθησιακό αντικείμενο και στις οποίες επισημαίνονται ο πυρήνας, ο πυρηνίσκος, το κυτταρόπλασμα και το κυτταρικό τοίχωμα των κυττάρων που απεικονίζονται, βοηθάει τους μαθητές στην καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου μικροσκοπικής παρατήρησης. Τέλος, απαντώντας στα πέντε διαδραστικά ερωτήματα του μαθησιακού αντικειμένου, οι μαθητές μπορούν να αξιολογήσουν τις γνώσεις που αποκτούν και τα συμπεράσματα που εξάγουν κατά την παρατήρηση φυτικών κυττάρων στο μικροσκόπιο. στ) Τέλος δίνεται στους μαθητές άσκηση αξιολόγησης και ομαδική εργασία για το σπίτι.