Μαθητικη ερευνα: "Διαδικτυακος εκφοβισμος"
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σενάριο με τον τίτλο «Διαδικτυακός εκφοβισμός» προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου. Είναι διαθεματικό καιοι γνωστικές περιοχές που εμπλέκονται είναι τα Μαθηματικά, η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή και η Αγωγή Υγείας, με την υποστήριξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ).Ο κεντρικός του άξονας αφορά στα Μαθηματικά και συγκεκριμένα στην 4η Θεματική ενότητα του σχολικού βιβλίου με τίτλο ‘’Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων’’ (Κεφάλαια 45, 46 και 47) (ΥΠΕΠΘ/Π.Ι., 2006β, σ. 109-114). Εστιάζει στην επίλυση προβλημάτων μέσα από τη μέθοδο της ομαδικής έρευνας και είναι συμβατό με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών (ΥΠΕΠΘ/Π.Ι., 2003, σ. 252, 274). Η εκτιμώμενη διάρκειά του είναι τρεις (3) διδακτικές ώρες. Οι μαθητές εργάζονται σε εργαστήριο πληροφορικήςπου θα έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με το διαδίκτυο και βιντεοπροβολέα. Ο καθορισμός των ομάδων, ο αριθμός των μελών τους και ο ρόλος του καθενός μέσα στην ομάδα ορίζονται κάθε φορά ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην τάξη (αριθμός μαθητών, αριθμός υπολογιστών, σύνθεση μαθητικού πληθυσμούτης τάξης κ.ά.). Το σενάριο στηρίζεται στημέθοδο της Ομαδικής Έρευνας (Group Investigation). Οι μαθητές εμπλέκονται σε δραστηριότητες που προάγουν την ενεργητική μάθηση, τη δομούν προσωπικά και την προσεγγίζουν με διαφορετικούς τρόπους. Σε αυτό βοηθιούνται από τις προηγούμενες εμπειρίες τους, τις πεποιθήσεις και τα ενδιαφέροντά τους. Στοπλαίσιοτης παραπάνω διαδικασίας ο εκπαιδευτικός είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία ενός συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης κατά το οποίο εξασφαλίζεται η θετική αλληλεπίδραση ανάμεσα στα μέλη της ομάδας (positive interdependence), η ατομική υπευθυνότητα και προσωπική ευθύνη (individual accountability/personal responsibility), η ενισχυτική πρόσωπο με πρόσωποαλληλεπίδραση (face-to-face promotive interaction), οι διαπροσωπικές, ομαδικές και κοινωνικές ικανότητες (interpersonal and small group skills / social skills) και η λειτουργικ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8186
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Statistics & Probability Statistics & ProbabilityStatistics & Probability > Graphical representation of data Graphical representation of dataGraphical representation of data
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΛΚΙΖΑΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE