Αξιολογηση της φυσικης καταστασης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η φυσική κατάσταση είναι μια έννοια πολυδιάστατη. Ο καθορισμός και η επιλογή των παραμέτρων της έχουν μια μακρά και σύνθετη πορεία. Ένας από τους κυριότερους στόχους των Ευρωπαϊκών διερευνητικών σεμιναρίων που έγιναν για την Ευρωπαϊκή δέσμη αξιολόγησης της φυσικής κατάστασης(EUROFIT) ήταν να προσδιοριστούν πραγματικά οι βασικές διαστάσεις της φυσικής κατάστασης, κάτι που πραγματοποιήθηκε. Παρουσιάστηκε το 1988, καιαποτελείται από 9 κινητικές δοκιμασίες. Το συγκεκριμένο σενάριο περιλαμβάνει τη γνωριμία ενός αξιόπιστου εργαλείου αξιολόγησης της φυσικής κατάστασης,σύμφωνα με το πρωτόκολλο Eurofit, το οποίο μετράειτα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά των μαθητών και τιςπαρακάτω διαστάσειςμεκινητικέςδοκιμασίες:αερόβιαλειτουργία,μυίκήδύναμηκαι αντοχή, ταχύτητα,ευκαμψία, ισορροπία. Οι παράγοντες που μετράει είναι η καρδιοαναπνευστική αντοχή (παλίνδρομο τρέξιμο αντοχής), η στατική (δύναμη χεριού) και εκρηκτική μυϊκή δύναμη (στατικό άλμα σε μήκος), η λειτουργική δύναμη (εξάρτηση από μονόζυγο με λυγισμένους αγκώνες) και η δύναμη κορμού (αναδίπλωση από την κατάκλιση-ραχιαίοι), η δρομική ταχύτητα (παλίνδρομο τρέξιμο 10χ5μ.)και ταχύτητα άνω άκρων (μετακίνηση χεριού), η ευκαμψία (δίπλωση από εδραία θέση) και η ισορροπία σώματος (ισορροπία στο έναπόδι-φλαμίγκο). Επίσης περιλαμβάνει και τις ανθρωπομετρικές μετρήσεις (ανάστημα, σωματικό βάρος και σωματικό λίπος).Διαιρείτους βασικούς παράγοντες που συγκροτούν τη φυσική κατάστασησε αυτούςπου αφορούν την επίδοση και αυτούςπου αφορούν την υγεία. Αυτό το τεστ είναι ευρέως διαδεδομένο πλήρως έγκυρο βάσει πολύ αυστηρών κριτηρίων. Οι παράγοντες που εξετάζονταιστο παρόν διδακτικό σενάριο, είναι αυτοίπου αφορούν την υγεία και έχουν πρόσθετη αξία επειδή είναι πολύ ουσιαστικοίγια τη φυσική κατάσταση και την προαγωγή της υγείας (βασικοί στόχοι της φυσικής αγωγής στο σχολείο), καθώςεπηρεάζουν καιτην επίδοση και είναι: η καρδιοαναπνευστική αντοχή, η δύναμη-μυϊκή αντοχή, η ευκαμψίακαι τα σωματομετρικα χαρακτηριστικά. Οιμαθητές/ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7921
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΜΑΡΙΑ ΥΦΑΝΤΗ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE