«Ο χορος μας κυκλους κανει… »
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο γενικός σκοπός του χορού στην εκπαίδευση, είναι η ανάπτυξη του ψυχοκινητικού τομέα του παιδιού, της αισθητικής του εκτίμησης, της προσωπικότητας και της κοινωνικής του συμπεριφοράς. Το προτεινόμενο σενάριο, λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους που θέτουν τόσο το ΑΠΣτου Παραδοσιακού Χορού όσο και το ΔΕΠΠΣ, δομείται υιοθετώντας τιςγνωστικέςθεωρίες μάθησης(ανακαλυπτική μάθηση, καθοδηγούμενη ανακάλυψη) και τις κοινωνιοπολιτισμικέςθεωρίες μεδραστηριότητες που στοχεύουνστηνσταδιακήοικοδόμηση της γνώσηςμέσα από τηναλληλεπίδρασηκαιτησυνεργασία(ομαδοσυνεργατικήμάθηση). Ο μαθητής ανακαλύπτει,γνωρίζει, ερμηνεύει αλλά και αξιολογεί τις γνώσεις του στα διάφορα στάδια, γίνεται ο ίδιος δημιουργός αλλά και θεατής. Εμπλέκεται στη διαδικασία της μάθησης, ασκείται στον ορισμό και την επίλυση προβλήματος,αναδομείκαι παράγει ιδέες. Με αυτό τον τρόπο, αποκτά τα κριτήρια (αισθητικά και κοινωνικά) ώστε να μπορεί να αξιολογεί την προσπάθειά του αλλά και τη συνεισφορά του στο συλλογικό αποτέλεσμα. ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο Χορός μπορεί να θεωρηθεί ως μια ιδιαίτερη μαθησιακή περιοχή και ένας εναλλακτικός τρόπος για να προσεγγίσουν οι μαθητές διαθεματικά τη γνώση. Μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα πρόσληψης της παρεχόμενης γνώσης, καθώς απευθύνεται σε όλους τους τύπους νοημοσύνης: κιναισθητικό, χωρικό, λογικομαθηματικό, μουσικό, γλωσσικό, ενδοπροσωπικό, διαπροσωπικό. Μέσα από τον χορό ο μαθητής έχει τη ευκαιρία να εμπλακεί σε νέες και πρωτότυπες καταστάσεις, να αναπτύξει τις δημιουργικές του δεξιότητες και ικανότητες, να βελτιώσει τη σχολική του επίδοση, να νιώσει ότι μπορεί να τα καταφέρει και να απολαύσει έτσι το αίσθημα της ικανοποίησης, τονώνοντας με αυτό τον τρόπο την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή του. ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Το προτεινόμενο σενάριο χρησιμοποιεί τις σύγχρονες και καινοτόμες εκπαιδευτικές μεθόδους και προσεγγίσεις, παρέχει πολλαπλά μέσα αναπαράστασης για την πρόσληψη της πληροφορίας και συνδέει την ιστορία του χορού με τον Παραδοσιακό Χορό και τη δη ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7785
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physical Education Physical EducationPhysical Education > Sports - Dance Sports - DanceSports - Dance > Dance DanceDance
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE