Οι μαθητές, μέσω της παρουσίασης, βλέπουν εικόνες τριών χαρακτηριστικών περιόδων από την πορεία εξέλιξης του προγραμματιστικού περιβάλλοντος και του τρόπου αλληλεπίδρασης του ανθρώπου - προγραμματιστή με την υπολογιστική μηχανή. Εναλλακτικά, ο εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει επίδειξη, με στόχο να παρουσιάσει τις βασικές έννοιες και να προκαλέσει συζήτηση στην τάξη. Στη συνέχεια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές συνεργατικές εργασίες που απαιτούν την αναζήτηση πρόσθετου υλικού και πληροφοριών από πηγές στο Διαδίκτυο.