Αλγοριθμικες «παρεμβασεις» σε γεωμετρικα σχεδια
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστικό αντικείμενο με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με την αλγοριθμική δομή επανάληψης. Μετά την παρακολούθηση μιας εισαγωγικής παρουσίασης, δίνεται η δυνατότητα τροποποίησης των αρχικών τιμών ή / και των λογικών συνθηκών έτοιμων δομών επανάληψης για τη σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων, ώστε να διερευνηθούν, στη συνέχεια, οι αντίστοιχες μεταβολές στα σχήματα που εμφανίζονται.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μετά από μία σύντομη εισήγηση, οι μαθητές επιλέγουν έναν από τους διαθέσιμους αλγορίθμους για τη δημιουργία γεωμετρικών σχημάτων. Στη συνέχεια, τροποποιούν το πλήθος των επαναλήψεων ή / και τις αρχικές τιμές και παρατηρούν πώς μεταβάλλεται η μορφή του σχήματος που εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης. Ως επέκταση της δραστηριότητας, ο εκπαιδευτικός μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές να υλοποιήσουν τους προτεινόμενους αλγορίθμους σε κάποιο πραγματικό logo-like προγραμματιστικό περιβάλλον.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
347.945 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/712
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
02/12/2012
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Algorithm AlgorithmAlgorithm
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Programming structures Programming structuresProgramming structures
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Αριστείδης Αράπογλου [ΙΤΥΕ], Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE