Μικροπείραμα για την εύρεση των αξόνων συμμετρίας του κύκλου. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να διπλώσουν δυναμικά έναν κύκλο, ώστε δύο οποιαδήποτε σημεία του να ταυτιστούν. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εκτιμήσουν οι μαθητές τη θέση του σημείου δίπλωσης και να παρατηρήσουν ότι η ευθεία δίπλωσης σε κάθε περίπτωση είναι η ευθεία της διαμέτρου του κύκλου. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).