Μικροπείραμα με στόχο να διερευνήσουν οι μαθητές δύο θέματα της y=αx. Στο πρώτο θέμα δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να συμπληρώσουν έναν πίνακα τιμών, να αναπαραστήσουν τα δεδομένα του πίνακα στο γράφημα και να εισαγάγουν τον τύπο της συνάρτησης, ώστε τα σημεία του πίνακα να ανήκουν σε αυτή. Στο δεύτερο θέμα δίνεται στους μαθητές η δυνατότητα να συγκρίνουν τη σχετική θέση δύο ή περισσοτέρων ευθειών, μέσω των τύπων τους, και να συσχετίσουν τους συντελεστές τους. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).