Μικροπείραμα για την κατανόηση της κατασκευής του συμμετρικού ενός τριγώνου ως προς ευθεία. Μέσω του δυναμικού χειρισμού του τριγώνου ή μεταβάλλοντας τη θέση του άξονα συμμετρίας, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν τη συμπεριφορά του γεωμετρικού μετασχηματισμού του τριγώνου και να διατυπώσουν συμπεράσματα. Ακόμη, το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται, προκειμένου οι μαθητές να εξασκηθούν στην εύρεση της θέσης του συμμετρικού ενός τυχαίου τριγώνου με δυναμικό τρόπο. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).