Μικροπείραμα για τη σύγκριση κλασμάτων. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να επιλύσουν ένα πρόβλημα με κλάσματα, χωρίζοντας κυκλικούς δίσκους σε ίσα μέρη και επιλέγοντας, με τη βοήθεια δρομέων, τα μέρη που θέλουν. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να μετατρέψουν οι μαθητές ένα καταχρηστικό κλάσμα σε μεικτό αριθμό και, έπειτα, να συγκρίνουν κλάσματα, με τη βοήθεια της σχετικής αναπαράστασης. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).