Μικροπείραμα για την ανακάλυψη και την κατανόηση των ιδιοτήτων των ισοδύναμων κλασμάτων. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να χωρίσουν έναν κυκλικό δίσκο σε ίσα μέρη και, στη συνέχεια, να επιλέξουν τα μέρη που θέλουν, ώστε το επιλεγμένο μέρος να είναι ίσο με άλλο κλασματικό μέρος κυκλικού δίσκου. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αναζητήσουν οι μαθητές λύσεις, να γενικεύσουν τα συμπεράσματά τους και να εφαρμόσουν τους κανόνες που έχουν ανακαλύψει. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).