Το σταυρόλεξο μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για περαιτέρω διερεύνηση διαφόρων θεμάτων της μουσικής. Ενδεικτικά, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναζητήσει στο διαδίκτυο το εικονικό όργανο virtual kalimba και να το αξιοποιήσει για πειραματισμό και αυτοσχεδιασμό πάνω σε μια πεντατονική κλίμακα. Ανάλογα, οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο μια ψηφιακή εφαρμογή με djembe drums, να πειραματιστούν και να αυτοσχεδιάσουν με τα ηχοχρώματα που προκύπτουν από τα διαφορετικά djembe, δημιουργώντας μικρά επαναλαμβανόμενα ρυθμικά σχήματα. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να επεκταθεί περαιτέρω στην εφαρμογή του αυτοσχεδιασμού ή/και της «ερώτησης-απάντησης» στη μουσική δημιουργία, παραπέμποντας σε παραδείγματα άλλων μουσικών πολιτισμών και καθοδηγώντας τους μαθητές να δημιουργήσουν σε ομάδες ένα μουσικό παράδειγμα, αξιοποιώντας τη φωνή τους, τα διαθέσιμα μουσικά όργανα ή/και άλλους ήχους.