Μικροπείραμα για τις σχέσεις μεταξύ εφαπτόμενων τμημάτων. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να πειραματιστούν, να διατυπώσουν εικασίες και, στη συνέχεια, να αποδείξουν τις σχέσεις που υφίστανται μεταξύ των εφαπτόμενων τμημάτων. Παράλληλα, το μαθησιακό αντικείμενο συμβάλλει, ώστε οι μαθητές να ανακαλύψουν τον ρόλο της εικασίας και του πειραματισμού στη διαδικασία της απόδειξης. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).