Μικροπείραμα για την εξάσκηση των μαθητών στην παραγοντοποίηση, μέσω της επίλυσης ενός γεωμετρικού προβλήματος. Μεταβάλλοντας δυναμικά την πλευρά ενός τετραγώνου, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να διερευνήσουν τη σχέση της πλευράς α με μια μεταβλητή x, η οποία εκφράζει αλγεβρικά το εμβαδόν ενός ισοδύναμου τετραπλεύρου. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διατυπώσουν οι μαθητές τη σχετική εικασία και να αποδείξουν τη σχέση αυτή αλγεβρικά, με τη βοήθεια των κατάλληλων ερωτήσεων. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).