Στο πρώτο αλληλεπιδραστικό βήμα, οι μαθητές καλούνται να «ζυγίσουν» μάζες που αποτελούν άθροισμα των διαθέσιμων σταθμών. Στο δεύτερο βήμα, οι μάζες που επιλέγονται ενδέχεται να απαιτούν τοποθέτηση σταθμών στο δεξί τάσι, γεγονός που ισοδυναμεί με αφαίρεση. Στο τρίτο βήμα παρουσιάζονται τα δυαδικά σταθμά και η εναλλακτική αναπαράσταση ενός αριθμού (στη «γλώσσα» του δυαδικού συστήματος). Στο τέταρτο βήμα εμφανίζονται πρόσθετα σταθμά και, μέσω animation, αναπαρίσταται το ανάπτυγμα ενός αριθμού στις δυαδικές αξίες.