Η πειραματική διαδικασία που αναφέρεται στην ανίχνευση αμύλου που παράγεται στα φύλλα κατά τη φωτοσύνθεση μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην τάξη, είτε ως επίδειξη, είτε ως επίδειξη και στη συνέχεια πραγματοποίηση από τους μαθητές, είτε για να οργανώσουν οι εκπαιδευτικοί του ευρύτερου κλάδου ΠΕ04 μια αντίστοιχη πειραματική διάταξη στο εργαστήριο. Σε κάθε περίπτωση συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση του ρόλου του φωτός στη φωτοσύνθεση. Ίσως θα βοηθούσε να προηγηθεί μια μικρή αναφορά στον τρόπο ανίχνευσης του αμύλου με τη χρήση διαλύματος Ιωδίου ή Lugol.