Μικροπείραμα για την εμπλοκή των μαθητών με την αναζήτηση και τον προσδιορισμό του μέγιστου κύκλου που εγγράφεται σε κυκλικό τμήμα. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλουν τον εγγεγραμμένο στο κυκλικό τμήμα κύκλο, να εικάσουν πότε αυτός γίνεται μέγιστος και, με κατάλληλη βοήθεια, να αποδείξουν την εικασία τους αυτή. Επίσης, το μικροπείραμα προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις στοιχειώδεις γεωμετρικές κατασκευές με κανόνα και διαβήτη, που κρύβονται πίσω από την εγγραφή του κύκλου στο κυκλικό τμήμα. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).