Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Η θεση ενος επιπεδου σχηματος στο χωρο
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές καλούνται αρχικά να πληκτρολογήσουν ένα δεδομένο πρόγραμμα για την κατασκευή ενός επίπεδου σχήματος, με τη βοήθεια των βασικών εντολών κίνησης στο χώρο στο περιβάλλον του λογισμικού ‘Τρισδιάστατος Μοντελοποιητής’. Στη συνέχεια καλούνται να οδηγήσουν τη χελώνα να σχεδιάσει το σχήμα αυτό στο χώρο σε διάφορες θέσεις ως προς το οριζόντιο επίπεδο, να κάνουν πειράματα με τις μεταβλητές και να περιγράψουν τις διαφορετικές θέσεις που μπορεί να έχει το επίπεδο σχήμα ως προς το οριζόντιο επίπεδο. Έτσι, θα συνδυάσουν τις αντιλήψεις τους για την κίνηση στο φυσικό χώρο με την τοποθέτηση της χελώνας στον προσομοιούμενο χώρο και θα εκφράσουν τις διαφορετικές θέσεις που μπορεί να πάρει ένα επίπεδο στο χώρο.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
462.571 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6453
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΧΡΥΣΑΛΛΙΔΕΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Straight lines and planes Straight lines and planesStraight lines and planes
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content editor:
Αδάμ Δαμιανάκης
subject matter expert:
Κώστας Γαβρίλης, Στέφανος Κεΐσογλου
team coordinator:
Κωστής Κοντογιάννης
technical implementer:
Φίλιππος Παπαδόπουλος, Χρήστος Τέγος, Γιώργος Τσιρώνης
subcontract leader / coordinator:
Αδάμ Δαμιανάκης
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Μαρία Λάτση
metadata validator: Μαρία Λάτση, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΧΡΥΣΑΛΛΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΧΡΥΣΑΛΛΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΤΗΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΤΗΣ
subcontractor: Conceptum
subcontractor: Conceptum
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator