Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ο ρητος ως λογος (2)
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Στο περιβάλλον εργασίας υπάρχουν δύο κανάτες και ένα ρολόι. Όταν οι μαθητές μετακινούν το δείκτη του ρολογιού, αλλάζει το περιεχόμενο των δύο κανατών. Η δραστηριότητα αποβλέπει στο να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια του ρητού ως λόγου
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1375.82 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Αν οι ρυθμίσεις ασφαλείας της Java στον υπολογιστή σας δεν επιτρέπουν την τοπική εκτέλεση της εφαρμογής, αποσυμπιέστε το αρχείο '.zip' και (α) για εφαρμογές Geogebra ανοίξτε το αρχείο με κατάληξη '.ggb' με το πρόγραμμα GeoGebra (www.geogebra.org) ή (β) για εφαρμογές Scratch ανοίξτε το αρχείο με κατάληξη '.sb' με το πρόγραμμα Scratch (scratch.mit.edu).
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6507
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Arithmetic ArithmeticArithmetic
> Fractions and Decimal Numbers Fractions and Decimal NumbersFractions and Decimal Numbers
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator:
Κώστας Μπουραζάνας
educational team member:
Κώστας Μπουραζάνας, Ελένη Σαμαρτζή, Ιωάννα Μήλιου
technical team member:
Κώστας Μπουραζάνας, Γιάννης Κούτσικος
pedagogical consultant / reviewer:
Βασίλης Τσίτσος
technical validator:
Νίκος Κόσσυφας
editor:
Καλλιόπη Τσισκάκη
subcontract leader / coordinator:
Κώστας Μπουραζάνας
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Γιάννης Παπαδόπουλος
metadata validator: Γιάννης Παπαδόπουλος, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΡΗΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΡΗΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
subcontractor: Κουτρουμπέλης & ΣΙΑ
subcontractor: Κουτρουμπέλης & ΣΙΑ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator