Παζλ δώδεκα κομματιών με θέμα την παραβολή του καλού Σαμαρείτη, όπως αποδίδεται σε ένα σύγχρονο σκίτσο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές το νόημα της παραβολής και την έννοια του «πλησίον». Ακόμη, το παζλ στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης, καθώς και συνδυαστικών δεξιοτήτων, μέσα από τη σύνθεση των επιμέρους κομματιών. Να σημειωθεί, επίσης, ότι στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα είτε να εμφανίσουν την εικόνα ως υδατογράφημα, είτε να δουν το παζλ ολοκληρωμένο, είτε να επαναλάβουν τη δραστηριότητα.