Ζωγραφικη με αλγοριθμους αναδρομης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης έτοιμων αλγορίθμων δημιουργίας σχεδίων, με στόχο την προσέγγιση εννοιών σχετικά με την αναδρομή, μέσα από την παραμετροποίηση. Αρχικά, παρουσιάζονται έννοιες της αναδρομής από την καθημερινή ζωή, την τέχνη, τα Μαθηματικά και τον προγραμματισμό υπολογιστών. Σε επόμενη φάση, στο αλληλεπιδραστικό μέρος, επιλέγονται έτοιμα κλασικά παραδείγματα που βασίζονται σε αλγορίθμους αναδρομής. Παρέχεται η δυνατότητα τροποποίησης βασικών παραμέτρων, ώστε να διερευνηθούν οι μεταβολές στα σχήματα που δημιουργούνται.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές, αρχικά, εισάγονται με σύντομη παρουσίαση στην έννοια της αναδρομής. Στη συνέχεια, πειραματίζονται, τροποποιώντας κατάλληλα τις διαθέσιμες παραμέτρους καθενός από τους πέντε διαθέσιμους αλγορίθμους αναδρομικότητας. Στα τρία τελευταία παραδείγματα, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να προβάλουν και τις εντολές του αλγορίθμου (εκφρασμένες σε ψευδογλώσσα) και να παρατηρήσουν τις τροποποιήσεις που επιφέρουν οι μεταβολές στις τιμές των παραμέτρων. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Ως επέκταση της δραστηριότητας, ο εκπαιδευτικός μπορεί να παροτρύνει τους μαθητές να υλοποιήσουν τους αλγορίθμους σε πραγματικό προγραμματιστικό περιβάλλον.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 17
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
624.375 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/5244
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
23/05/2014
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Algorithm AlgorithmAlgorithm
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
validator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Αριστείδης Αράπογλου [ΙΤΥΕ], Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE