Η διδακτική πορεία μπορεί να αναλυθεί σε τρεις φάσεις. Η πρώτη φάση αφορά στην κατανόηση του τρόπου αναγραφής των συντεταγμένων ενός σημείου, η δεύτερη στην αναγνώριση των συντεταγμένων συγκεκριμένων σημείων στο επίπεδο και η τρίτη στη διερεύνηση του μοτίβου των συντεταγμένων που κινούνται πάνω στην ευθεία y=x. Αναλυτικότερες πληροφορίες για το μικροπείραμα, καθώς και για τις δραστηριότητες με τις οποίες μπορεί ο εκπαιδευτικός να εμπλέξει τους μαθητές, υπάρχουν σε σύνδεσμο στο κάτω μέρος του μαθησιακού αντικειμένου.