Η αποδοση του τρισδιαστατου χωρου σε δυο διαστασεις (Προοπτικη και σημειο φυγης)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων αφορά την προοπτική αναπαράσταση του χώρου. Αναζητούνται οι σχέσεις γραμμών και μεγεθών και πως μεταβάλλονται στην απόδοση του βάθους. Μέσα από την παρατήρηση επιλεγμένων έργων τέχνης εξετάζεται πως διαφορετικοί καλλιτέχνες(Escher, Raphael) χρησιμοποιούν σχεδιαστικούς κανόνες για να δημιουργήσουν αληθοφανή χώρο. Μελετώντας το μοντέλο της προοπτικής του Alberti και μέσα από δημιουργικούς πειραματισμούς επιδιώκεται οι μαθητές να διερευνήσουν τον χώρο και την απόδοση της τρισδιάστατης αντίληψης του σε δυο διαστάσεις.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εφαρμογή μπορεί να αξιοποιηθεί διαθεματικά στη διδασκαλία θεματικών ενοτήτων που σχετίζονται με τα Μαθηματικά και την Τέχνη. Οι μαθητές θα μελετήσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η οπτική μας αντίληψη στην απόδοση του προοπτικού χώρου σε δυο διαστάσεις. Μέσα από τις αρχές της ευκλείδειας οπτικής και το προτεινόμενο υλικό(φύλλο εργασίας, συλλογή έργων τέχνης) διερευνώνται οι σχέσεις απόστασης και θεατή, μεγεθών, μορφών καθώς και τεχνικές προοπτικής απεικόνισης όπως η οπτική πυραμίδα, η σφαιρική απεικόνιση και το σημείο φυγής. Η προσέγγιση θα ολοκληρωθεί με τη δημιουργία τρισδιάστατων ή δισδιάστατων έργων με θέμα το χώρο.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
6029.833 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7122
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.), ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Architecture ArchitectureArchitecture
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
pedagogical design group member: Στέφανος Κεΐσογλου, Μαρία Λάτση, Νεκταρία Συκαρά
technical design group member: Πάνος Ζευγώλης, Μιχάλης Λουκιανός, Γεωργία Κορμπάκη
project consultant / reviewer: Βασίλης Τσίτσος
team coordinator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
educational validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
technical team member: Αθανάσιος Πέτσος
subcontract leader / coordinator: Γιώργος Αγαθός
supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Ανδρέας Κωστόπουλος
metadata validator: Ανδρέας Κωστόπουλος, Σμαράγδα Χρυσοστόμου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
action:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE