Εμφωλευση διαφορετικων δομων επιλογης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο που βοηθά τους μαθητές να εμβαθύνουν στην εμφώλευση των δομών επιλογής. Οι μαθητές συνεργάζονται για τον σχεδιασμό τεσσάρων διαφορετικών τρόπων επίλυσης ενός προβλήματος και υλοποιούν τους αντίστοιχους αλγόριθμους χρησιμοποιώντας τον Διερμηνευτή ΓΛΩΣΣΑΣ.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και, δουλεύοντας συνεργατικά, σχεδιάζουν και υλοποιούν με διαφορετικό τρόπο η κάθε μία τον αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος χρησιμοποιώντας το περιβάλλον του Διερμηνευτή ΓΛΩΣΣΑΣ, σύμφωνα με τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας. Κάθε ομάδα χρησιμοποιεί μια διαφορετική εντολή-μορφή της δομής επιλογής, με στόχο την καλύτερη κατανόηση του τρόπου χρήσης της. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους, με στόχο να οικοδομήσουν αλγοριθμικές γνώσεις και δεξιότητες. Δημιουργεί καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, προτρέποντας τους μαθητές να αναπτύξουν τον αλγόριθμο μέσα από διαδικασίες πειραματισμού, ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
2815.476 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:25:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7375
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (revised)
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Algorithm AlgorithmAlgorithm
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Programming structures Programming structuresProgramming structures
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
adaptation: Αθανάσιος Πέτσος
team coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης, Βασίλης Κόμης
script writer: Άλκης Γεωργόπουλος, Θεοδώρα Κουμπούρη, Παναγιώτης Πολίτης, Φανή Πύρζα, Αστέριος Φανίκος
technical implementer: Ηλίας Λεοντιάδης, Νίκος Τσέλιος
editor: Δήμητρα Κοψιδά
subcontract leader / coordinator: Βασίλης Κόμης
supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Ελένη Χριστοπούλου, Αθανάσιος Πέτσος
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
action:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE