Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ορισμος σχετικης ατομικης και μοριακης μαζας
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο "Ορισμός σχετικής ατομικής και μοριακής μάζας" βασίζεται σε υπολογιστικό φύλλο (.xls) του MS Excel, στο οποίο καλείται ο χρήστης να γράψει στα γαλάζια κελιά τους αριθμούς, τις λέξεις ή τις προτάσεις οι οποίες συμπληρώνουν σωστά τους πίνακες και τις προτάσεις σε καθένα από τα φύλλα του Excel που διαπραγματεύονται τις έννοιες "ατομική μάζα" και " μοριακή μάζα". Σκοπός του μαθησιακού αντικείμενου είναι να βοηθήσει τον χρήστη να ορίσει και να κατανοήσει 1) τη σχετική ατομική μάζα στοιχείου και 2)τη σχετική μοριακή μάζα στοιχείου ή χημικής ένωσης.Εμπεριέχει σενάριο για τον καθηγητή/ εκπαιδευτικό και φύλλο εργασίας για το μαθητή ή χρήστη.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
4223.882 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7884
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Chemistry ChemistryChemistry
> Atoms and molecules Atoms and moleculesAtoms and molecules
> Mole MoleMole
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
adaptation:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
script writer:
Γιώργος Κορακάκης, Κωνσταντίνα Δαλακώστα
creator:
Βασίλης Αγγελόπουλος
pedagogical coordinator:
Λίτσα Παυλάτου
instructional designer:
Λίτσα Παυλάτου
scientific coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
subcontract leader / coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
metadata validator: Κωνσταντίνα Δαλακώστα, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ A'
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ A'
subcontractor: ΕΜΠ
subcontractor: ΕΜΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator