Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Παραλληλογραμμα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Σενάριο για την εισαγωγή στα παραλληλόγραμμα και τα είδη παραλληλογράμμου. Με τη βοήθεια των οδηγιών και του λογισμικού οι μαθητές διερευνούν βασικές ιδιότητες των παραλληλογράμμων. Η δραστηριότητα έχει δημιουργηθεί με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας (Cabri).
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει τις δραστηριότητες με τη βοήθεια των οδηγιών, που τον καθοδηγούν και τον βοηθούν να κατανοήσει τη διαδικασία κατασκευής μαθησιακών αντικειμένων με λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας, ενώ παράλληλα, του δίνονται ολοκληρωμένες οι κατασκευές στα αρχεία λογισμικού.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1300.448 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:45:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8212
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΚΙΡΚΗ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2003
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Parallelogram ParallelogramParallelogram
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original version creator:
CABRILOG 1997
translation:
ORCO
editor:
Πάνος Ζευγώλης, Αντωνέτα Κώτση
localisation scientific coordinator:
Μαρία Κορδάκη
pedagogical localisation consultant:
Μαρία Κορδάκη
pedagogical localisation consultant / reviewer:
Κώστας Γαβρίλης
technical consultant / reviewer:
Βασίλης Δαγδιλέλης
supportive material author:
Μαρία Κορδάκη
project consultant / reviewer:
Σίλια Ρονιώτη
subcontract leader / coordinator:
Γιώργος Αγαθός
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης
metadata validator: Βαγγέλης Φακούδης, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Εκδόσεις Καστανιώτη
publisher: ΙΤΥΕ, Εκδόσεις Καστανιώτη
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΚΙΡΚΗ (2003)
ΚΙΡΚΗ (2003)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2000-2003
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
project / program partners: ΙΤΥΕ
subcontract:
CABRI GEOMETRY II PLUS
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2000-2003
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
project / program partners: ΙΤΥΕ
CABRI GEOMETRY II PLUS
subcontractor: Εκδόσεις Καστανιώτη
subcontractor: Εκδόσεις Καστανιώτη
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator