Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Εκφορτιση πυκνωτη
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Προσομοίωση σε Modelus για τη μελέτη του φαινομένου της εκφόρτισης ενός πυκνωτή.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο χρήστης μπορεί να μεταβάλει τις σταθερές του κυκλώματος (αντίσταση, χωρητικότητα) και τις αρχικές συνθήκες (τάση) και να παρατηρήσει σε διάγραμμα την μεταβολή του φορτίου και της τάσης του πυκνωτή σε συνάρτηση με το χρόνο. Το μοντέλο προσφέρεται για αναστοχασμό στην τάξη.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
121.929 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
1. Κατεβάζουμε το συμπιεσμένο αρχείο προσομοιώσεων κάνοντας κλικ στην επιλογή "Τα αρχεία της προσομοίωσης". 2. Αποσυμπιέζουμε το αρχείο. 3. Διπλό κλικ στο αρχείο *.mdl
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Προτείνεται τα αρχεία *.mdl να βρίσκονται σε φάκελο το όνομα του οποίου δεν περιέχει Ελληνικούς χαρακτήρες.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8374
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΚΙΡΚΗ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2003
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Electricity and Magnetism Electricity and MagnetismElectricity and Magnetism
> Discharge DischargeDischarge
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
educational team member:
Κατερίνα Γλέζου, Νίκος Δαπόντες, Δημήτρης Ιωαννίδης, Στέλιος Ιωάννου, Λουκία Μαρνέλη, Γιώργος Μπακαλίδης, Κωνσταντίνος Παπαϊωάννου, Σοφία Σωτηρίου, Παναγιώτης Σωτηρόπουλος, Σπύρος Τσοβόλας
subcontract leader / coordinator:
Vitor Duarte Teodoro, Βασίλης Κάλλιστρος
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ηλίας Σιτσανλής
metadata validator: Τζένη Οικονομίδου
scientific metadata coordinator: Τάσος Μικρόπουλος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΚΙΡΚΗ (2003)
ΚΙΡΚΗ (2003)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2000-2003
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
project / program partners: ΙΤΥΕ
subcontract:
MODELLUS (NEW UNIVERSITY OF LISBON)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2000-2003
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
project / program partners: ΙΤΥΕ
MODELLUS (NEW UNIVERSITY OF LISBON)
subcontractor: ΙΤΥΕ
subcontractor: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator