Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ο ηχος ειναι κυμα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση της κυματομορφής ενός απλού ήχου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές ότι ο ήχος αποτελεί κύμα. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μεταβάλουν τα βασικά χαρακτηριστικά του κύματος, δηλαδή το πλάτος και τη συχνότητα, και να παρατηρήσουν τις αλλαγές στον ήχο. Ειδικότερα, η οπτικοποίηση συμβάλλει, ώστε οι μαθητές να συσχετίσουν τις μεταβολές στην ένταση των παραγόμενων ήχων με την μεταβολή του πλάτους των ηχητικών κυμάτων και να συνδέσουν την ταλάντωση της πηγής με τα χαρακτηριστικά του ήχου. Ακόμη, προσφέρεται, προκειμένου οι μαθητές να συγκρίνουν ήχους παρόμοιας έντασης και διαφορετικής συχνότητας.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου για τη διερεύνηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την παραγωγή ήχων, ώστε να παρουσιαστεί η σχέση του πλάτους της ταλάντωσης με την ένταση του ήχου και της συχνότητάς του με το πόσο οξύς ή βαρύς ακούγεται.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
348.116 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8461
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
05/07/2015
LAST UPGRADE DATE
02/05/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Sound SoundSound
Physics PhysicsPhysics > Sound SoundSound
Physics PhysicsPhysics > Sound SoundSound
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Ηλίας Σιτσανλής [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Παύλος Γκαϊντατζής [ΙΤΥΕ]
editor:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
metadata enricher: Μάνθος Πατρινόπουλος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator