Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται για τη διερεύνηση των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση και τη σύνθεση του φωτός. Η ευελιξία που προσφέρει το αντικείμενο, με δυνατότητες αλλαγής της θέσης της πηγής και των πρισμάτων, αλλά και μεταβολής του σχήματος των πρισμάτων, δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να διερευνήσουν τα φαινόμενα, μέσα από πειραματισμό και σύγκριση. Το μαθησιακό αντικείμενο θα μπορούσε, επίσης, να αξιοποιηθεί, προκειμένου οι μαθητές να συσχετίσουν τα αποτελέσματα του πειραματισμού τους με φυσικά φαινόμενα, καθώς και για να διατυπώσουν υποθέσεις για τη δημιουργία ουράνιου τόξου.