Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Θερμοτητα - Μεταδοση και μεταφορα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστικός εννοιολογικός χάρτης με θέμα τη θερμότητα και τους τρόπους μετάδοσής της. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξάσκηση στη σχετική ορολογία. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έναν προσχηματισμένο εννοιολογικό χάρτη, στον οποίο πρέπει να συμπληρωθούν κόμβοι / έννοιες και σύνδεσμοι, επιλέγοντας από διαθέσιμες λέξεις ή φράσεις. Μετά την ολοκλήρωση, παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη να ελέγξει την ορθότητα των επιλογών του και, αν χρειάζεται, να συνεχίσει την προσπάθεια.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται για την εμπέδωση των εννοιών και τη σωστή χρήση της ορολογίας. Οι μαθητές μπορούν να διακρίνουν τους διαφορετικούς τρόπους διάδοσης θερμότητας, να εντοπίσουν σχέσεις μεταξύ τους, αλλά και να συνδέουν τη μεταφορά θερμότητας με ρεύματα με τη μετακίνηση ύλης, σε αντίθεση με τη διάδοση θερμότητας με αγωγή. Η σχηματική αναπαράσταση επιτρέπει την κατανόηση των εννοιών και των διασυνδέσεων μεταξύ τους. Το αντικείμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μορφή ομαδικής άσκησης στην τάξη ή με μορφή επαναληπτικής άσκησης στο σπίτι.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
456.886 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8579
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
25/07/2015
LAST UPGRADE DATE
28/05/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Thermodynamics ThermodynamicsThermodynamics
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Παναγιώτης Κωστάκης [ΙΤΥΕ], Αντώνης Σακελλάριος [ΙΤΥΕ]
content editor:
Βαγγέλης Κολτσάκης [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Γιώργος Νταλάκας [ΙΤΥΕ]
editor:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
metadata enricher: Μάνθος Πατρινόπουλος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator