Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Αυτοπροσωπογραφια με γουνινο μανδυα, Ντυρερ, Μοναχο, Παλαια Πινακοθηκη,1500
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι ζωγραφική σε ξύλο φλαμουριάς (66 cm x 49 cm) έργο του Γερμανού αναγεννησιακού ζωγράφου Άλμπρεχτ Ντύρερ. Στην «Αυτοπροσωπογραφία με γούνινο μανδύα» ο καλλιτέχνης αναπαριστά τον εαυτό του σε ένα έργο που διακρίνεται για τον θρησκευτικό του τόνο. Σε μαύρο φόντο τοποθετεί μετωπικά τη μορφή, η οποία αποδίδεται στη λεπτομέρεια της με ήρεμες φόρμες και λεπτές πινελιές . Το πρόσωπο περιγράφεται με θερμά χρώματα όπως ο κορμός και η περιβολή του καλλιτέχνη ενώ το φόντο περιγράφονται με ψυχρά χρώματα. Το έργο διακρίνεται για το γλυκό θερμό φως και την πυκνότητα των χρωμάτων στο σύνολο του. Επηρεασμένος από το αγιογραφικό πρότυπο του Χριστού να ευλογεί, ο καλλιτέχνης πάνω και αριστερά του έργου σημειώνει το έτος δημιουργίας του και το μονόγραμμα Α.D., ενώ δεξιά κείμενο που αναφέρει: ALBERTUSDURERUS NORICUS/IPSUM ME PROPRIIS SIC EFIN/GEBAM COLORIBUS AETATIS ANNO XXVIII «Εγώ, ο Άλμπρεχτ Ντύρερ από τη Νυρεμβέργη, σε ηλικία 28 ετών, με αιώνια χρώματα ζωγράφισα τον εαυτό μου».
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το έργο μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για τη προσέγγιση της γερμανικής Αναγέννησης στην Τέχνη. Μέσα από την ανάλυση και σύγκριση των βασικών τεχνοτροπιών της να διερευνηθεί το ιστορικό πλαίσιο στο οποίο διαμορφώθηκε ο πολιτισμός και η καλλιτεχνική δημιουργία της εποχής. Το έργο του Ντύρερ μπορεί να συγκριθεί με έργα της ιταλική ζωγραφική και καλλιτεχνών όπως του Μποτιτσέλι, ντα Βίντσι και ντελα Φραντσέσκα, να διαπιστωθούν επιρροές, να εξεταστούν τα μορφοπλαστικά στοιχεία, να επισημανθούν κοινά στοιχεία και να αναγνωριστούν ορισμένα από αυτά. Επίσης εστιάζοντας στο θέμα του έργου μπορεί να γίνει κατανοητό πώς ο Ντύρερ, μέσα από την απεικόνιση του εαυτού του αντιλαμβάνεται το ρόλο του καλλιτέχνη, να διερευνηθεί η έννοια του πορτραίτου και να προσδιοριστεί το νόημα του από καλλιτεχνική, αισθητική και κοινωνική άποψη.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
image/jpeg
SIZE
127.312 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8797
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2001
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
> Painting PaintingPainting
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
editor:
Ανδρέας Κωστόπουλος
team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
content provider:
Corel Professional Photos, Masterclips 303.000, Mark Harden,Web Gallery of Art
subcontract leader / coordinator:
Αναστασία Γαρμπή
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ανδρέας Κωστόπουλος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 1996-2001
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΕΛΠΗΝΩΡ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 1996-2001
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΕΛΠΗΝΩΡ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
subcontract:
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
subcontractor: Exodus
subcontractor: Exodus
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator